Home

Zakenkantoor De Vreese, uw verzekeringsmakelaar te Massemen sinds 1920

Op een eenvoudige en directe manier weten wij van aanpakken en proberen wij u zo goed mogelijk te helpen bij het maken van de juiste keuzes. Wij zijn discreet en betrouwbaar en kennen onze klanten persoonlijk.

Het is door dat vertrouwen en die verbondenheid dat wij al 100 jaar lang bestaan. Op die lijn willen wij verderbouwen en gaan wij ervoor, ook in financieel moeilijker tijden.

Onze slogan luidt dan ook : 

BEDREVEN BETROKKEN BETROUWBAAR AL HONDERD JAAR LANG

Verzekeringsoplossingen

  • Mobiliteit

    Ongeacht uw vervoermiddel, wij hebben een oplossing

    Lees meer ...

  • Wonen

    Verzekering en financiering van onroerend goed

    Lees meer ...

  • Gezin

    Bescherm uw gezin bij ongevallen, overlijden of in het buitenland.

    Lees meer ...

  • Ziekte en ongeval

    Alle mogelijke risico’s afdekken waar het gezin mee in contact kan komen

    Lees meer ...

  • Vrije tijd

    Om uw vrije tijd (sport, hobbies, reizen) op een onbekommerde manier  door te  brengen

    Lees meer ...

  • Uw bedrijf

    Verzekeringen die de risico’s in en om uw bedrijf wegnemen

    Lees meer ...

  • Bedrijfs-leider

    Bescherm uzelf als bedrijfsleider, voornamelijk op het vlak van inkomsten.

    Lees meer ...

  • Personeel

    Bescherm uw personeel tegen arbeidsongevallen en meer. Draag zorg voor hun pensioen.

    Lees meer ...

Onze partners

Interactieve Online tools

AG Insurance

Lees meer: Home

Privacy verklaring

Ons kantoor neemt uw rechten bij gegevensverwerking ernstig. In dit document lichten wij toe hoe wij uw persoonsgegevens verzamelen, verwerken en gebruiken. Ze vormt het algemene beleid van het kantoor op het vlak van gegevensverwerking conform de toepasselijke wetgeving waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (GDPR).

Als verzekeringsmakelaar vervult het kantoor mogelijk een dubbele rol op het vlak van gegevensverwerking. In dat geval zijn we zowel verwerkingsverantwoordelijke als verwerker. De rol van verwerkingsverantwoordelijke nemen wij op als we gegevens verwerken in eigen naam en voor eigen rekening. Daarnaast vervullen wij, ten behoeve van de maatschappijen, ook de rol van verwerker. Dat betekent dat wij ook persoonsgegevens verzamelen en verwerken voor de verzekeringsmaatschappijen met wie wij samenwerken en van wie wij producten aan u voorstellen en aanbieden. In deze verklaring gaan we enkel dieper in op de verwerking van uw gegevens als verwerkingsverantwoordelijke.

VERWERKINGSVERANTWOORDELIJKE

De verantwoordelijke voor de verwerking is ons kantoor.

Voor alle vragen omtrent ons privacy beleid kunt u met ons contact opnemen via [vermelding van het e-mailadres via hetwelk dit kan gebeuren]. Voor vragen die verder gaan dan een eenvoudige vraag om inlichtingen, kunnen wij u vragen zich te identificeren, zodat wij zeker zijn dat wij de gevraagde informatie en gegevens aan de juiste persoon verstrekken.

WANNEER VERZAMELT EN VERWERKT ONS KANTOOR GEGEVENS?

Het kantoor verzamelt en verwerkt gegevens over u wanneer u met ons contact opneemt met het oog op advies over verzekeringsovereenkomsten, het aanbieden of het voorstellen van verzekeringsovereenkomsten, het verrichten van voorbereidend werk met het oog op het sluiten van verzekeringsovereenkomsten en het sluiten zelf van verzekeringsovereenkomsten. Daarnaast kunt u ook op ons een beroep doen of ons ook contacteren voor bijstand bij het beheer en de uitvoering van de door u gesloten verzekeringsovereenkomsten. Ook wanneer u op enige andere wijze met ons contact opneemt zullen wij uw gegevens (moeten) verwerken. Tot slot is het ook mogelijk dat wij gegevens over u verkrijgen via derden en deze gegevens gebruiken om u te benaderen om via onze bemiddeling een overeenkomst te sluiten.

WELKE GEGEVENS VERZAMELT EN VERWERKT ONS KANTOOR?

Het kantoor verzamelt en verwerkt gegevens die u ons naar aanleiding van contact met het kantoor meedeelt zoals uw naam, adres, e-mailadres en professionele gegevens, zoals bedrijfsnaam en BTW-nummer. Het betreft ook alle gegevens die noodzakelijk zijn om ons toe te laten uw verzekeringsbehoeften in te schatten. Dit gaat onder andere over gegevens betreffende uw woning (in het kader van een brandverzekering), uw financiële gegevens (bij beleggingsverzekeringen) en medische gegevens (bij gezondheidsverzekeringen). Uw gegevens worden enkel verwerkt in het kader van de verzekering waarvoor u op ons een beroep doet, tenzij u dit anders wenst en dit ook zo aangeeft.

Wij verzamelen deze gegevens wanneer u onze documenten en formulieren manueel invult en ook wanneer u dat elektronisch doet. Bij het eventuele bezoek aan onze website worden er cookies gebruikt. Voor meer informatie hieromtrent, kunt u het kantoor contacteren.

VOOR WELKE DOELEINDEN VERZAMELT EN VERWERKT ONS KANTOOR GEGEVENS?

De doeleinden waarvoor wij gegevens verwerken zijn van diverse aard en worden hieronder uiteengezet.

Voor onze klanten verwerken wij deze gegevens voor klantenbeheer, met name de aanvaarding, het beheer en het sluiten van verzekeringscontracten en de promotie van andere producten en diensten van ons kantoor zelf. Deze verwerkingen zijn in hoofdzaak gebaseerd op de contractuele relatie met onze klanten, maar ook, voor zover het gaat om prospectie, op uw uitdrukkelijke toestemming.

Naar leveranciers toe verwerken wij deze gegevens in het kader van ons leveranciersbeheer en op basis van de contractuele relatie die wij met onze leveranciers hebben of opbouwen.

Voor zover het gaat om prospecten, dit zijn natuurlijke personen die (nog) geen klant van ons zijn, verwerken wij de gegevens voor doeleinden van direct marketing, op basis van ons gerechtvaardigd belang om te ondernemen. Aan prospecten die per e-mail worden benaderd, vragen wij de uitdrukkelijke toestemming om hen ook in de toekomst te kunnen benaderen. Prospecten die per brief worden benaderd verzoeken wij een opt-out clausule aan te kruisen indien zij niet verder door ons benaderd willen worden.

Naar onze medewerkers toe verwerken wij de gegevens voor doeleinden zoals personeelsbeheer en loonadministratie.

Wat onze website betreft, stemmen wij de inhoud en het gebruiksgemak hiervan zoveel mogelijk af op u als gebruikers ervan. Daarnaast verwerken wij uw gegevens om te voldoen aan de verplichtingen die voortvloeien uit het ter beschikking stellen van een website en de inhoud ervan en om u in staat te stellen om gebruik te maken van de interactieve toepassingen en diensten op deze website.

WAT ZIJN DE GRONDSLAGEN VOOR DE VERWERKING VAN GEGEVENS DOOR ONS KANTOOR?

In beginsel verzamelen en verwerken wij uw gegevens op basis van de contractuele relatie die wij met u hebben als gevolg van uw aanvraag of verzoek in verband met een verzekeringsbehoefte en de daaruit voortvloeiende overeenkomst(en), alsook als gevolg van de vraag om u bij te staan in het beheer en de opvolging van de verzekeringsovereenkomsten die u heeft gesloten.

Waar de verwerking niet noodzakelijk is om de contractuele relatie uit te voeren, is ze gebaseerd op onze gerechtvaardigde belangen als onderneming, in het bijzonder de vrijheid van onderneming en informatie. Daarbij zorgen wij er steeds voor dat er tussen onze en uw belangen een evenwicht bestaat, bijvoorbeeld door u een recht van verzet toe te kennen.

Voor zover het gaat om gezondheidsgegevens of zogenaamde gevoelige gegevens kunnen wij uw persoonsgegevens enkel verwerken mits uw uitdrukkelijke toestemming. Die wordt u gevraagd op het ogenblik dat u bij ons klant wordt. Is dat niet gebeurd, willen wij u vragen ons dit te melden, zodat het nodige hiertoe kan gebeuren.

WORDEN DE GEGEVENS MEEGEDEELD AAN DERDEN?

Uw gegevens worden hoofdzakelijk intern verwerkt. Dat neemt niet weg dat ze moeten worden meegedeeld aan de verzekeringsmaatschappij met wie u uiteindelijk de overeenkomst sluit.

Het is mogelijk dat wij voor bepaalde punctuele diensten een beroep doen op derden. In dergelijke gevallen kunnen uw gegevens aan deze derden worden bezorgd maar enkel voor de betreffende dienst en steeds onder controle van ons kantoor.

In bepaalde gevallen bestaat er een wettelijke verplichting om bepaalde gegevens over te maken. Dat is met name het geval wanneer wij hiertoe wettelijk worden verplicht of overheidsinstanties het recht hebben bij ons gegevens op te vragen.

Uw gegevens worden in beginsel niet doorgegeven naar derde landen of aan internationale organisaties.

UW RECHTEN

De regelgeving kent u diverse rechten toe die er moeten voor zorgen dat u voldoende wordt beschermd.

U kan zich te allen tijde verzetten tegen het gebruik van uw gegevens door ons kantoor voor direct marketingdoeleinden. Wenst u niet op de hoogte te worden gehouden van de aanbiedingen van ons kantoor, kan u dit melden via [vermelding van het emailadres via hetwelk dit kan gebeuren] of door het aankruisen van een vakje in de informatie die u bij specifieke gelegenheden wordt verstrekt.

U kan steeds de gegevens die wij over u verwerken, inkijken en, indien nodig, laten verbeteren. Daartoe volstaat het dit aan te vragen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., met een bewijs van uw identiteit. Die vragen wij om te verhinderen dat uw gegevens worden meegedeeld aan iemand die daar geen recht op heeft.

Indien u het niet eens bent met de manier waarop wij uw gegevens verwerken, kan u steeds een klacht indienen bij de Gegevensbeschermingsautoriteit, Drukpersstraat 35 te 1000 Brussel. Daar kan u ook terecht voor alle algemene vragen in verband met de verwerking en bescherming van persoonsgegevens.

WIJZIGINGEN

Ons kantoor behoudt zich het recht voor om deze verklaring te wijzigen. Wijzigingen zullen via de website aan gebruikers worden gemeld.

30 mei 2018

Onze nieuwsbrief

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin cursus metus non mauris ultrices, nec sodales lorem viverra. Aenean placerat tellus nec risus faucibus imperdiet. Quisque semper mattis sem, id tincidunt orci condimentum at. Nulla facilisi. Donec commodo ac lectus vitae molestie. Sed rhoncus laoreet ante, eu commodo tellus pretium sed. Nunc pharetra odio vitae tellus fermentum vulputate. Proin maximus in libero at sodales. Phasellus nec pretium tellus. Aenean pellentesque rutrum ullamcorper. Vivamus id tortor quam. Nullam facilisis sem eu velit pulvinar, sed tincidunt ligula bibendum. Fusce in enim tortor. Proin feugiat tincidunt purus. Ut finibus vel diam ut faucibus. Vivamus non nisl dictum, tristique eros consectetur, luctus diam. Vivamus luctus nec diam sit amet sollicitudin. Integer pretium mauris eget elit lacinia semper. Nam malesuada nunc quis eros sodales venenatis. Vivamus in ligula orci. Fusce magna nisl, auctor a est id, finibus sodales diam. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Mauris finibus rutrum felis, eget rhoncus massa posuere ornare. Fusce dapibus ipsum sed turpis cursus consectetur. Vivamus semper tortor eu sodales tincidunt. Phasellus vulputate ut orci eu venenatis. Integer nec maximus orci. Fusce porttitor lacinia iaculis. Donec felis libero, ullamcorper in ultricies non, lobortis vitae enim. Etiam suscipit purus mattis ligula vulputate, sed finibus dolor blandit. Fusce in suscipit orci. Ut tincidunt auctor lectus nec aliquet. Mauris nec est at quam vestibulum aliquet a quis erat. Integer in tempor nulla. Sed euismod, diam eu maximus maximus, augue quam faucibus augue, non vulputate nunc dolor ac turpis. Mauris in ullamcorper enim. Nullam mattis lacinia orci, a pretium leo facilisis sed. Mauris finibus metus id enim dapibus rhoncus.

Welkom op onze website

Via deze website willen wij onze klanten ook via de digitale weg de service verlenen die ze van ons gewend zijn. De website is het verlengde van wat wij elke dag voor u doen in het kantoor. Namelijk ervoor zorgen dat de risico’s waar u dagelijks mee in contact komt zo goed mogelijk afgedekt zijn. Dit doen we door u te informeren (product- en andere nuttige info) maar ook door u met raad en daad bij te staan. (zie contactpagina’s, of onze chatfunctie) Dicht bij onze klanten staan is een van onze belangrijkste doelstellingen, en deze website is een van de middelen die ons daarbij helpt.

Een rondleiding:

Via het menu bovenaan komt u snel te weten waarvoor wij als makelaar staan en wat wij doen. In de productpagina’s vindt u uitleg over de verschillende verzekeringsproducten in ons gamma, alsook de mogelijkheden die wij bieden op gebied van sparen en beleggen. Heeft u hierover graag meer informatie neem dan gerust contact met ons op.

Wij bieden u ook toegang tot allerhande links en documenten. Onder dit menu-item kan u algemene voorwaarden van de verschillende producten vinden in onze bibliotheek, maar ook een aantal nuttige links die u helpen om met 1 klik de info te vinden die u zoekt. Denk hierbij aan de gegevens van card stop, of de website notaris.be. Verder vindt u onder dat menu een link naar onze pagina actualiteit. Artikels die nauw aansluiten bij de actuele situatie van de verzekeringswereld. En die u makkelijk kan linken aan uw dagelijkse realiteit.

Wil u ons snel contacteren kan dat via deze link. Maar u kan ook naar uw eigen stekje op onze website via het menu klantenzone.

Een laatste link leidt u naar de pagina waarop u rechtstreeks via de website bepaalde producten kan onderschrijven.

Tot uw dienst!

Onze medewerkers staan elke dag voor u klaar. Hebt u vragen, suggesties of wenst u meer info, horen wij het graag! 

Een afspraak maken

We kunnen u op afspraak bij ons op kantoor ontvangen, eventueel zelfs buiten de normale kantooruren.  We verplaatsen ons ook om u, bij u thuis of op uw bedrijf, het best mogelijke advies te geven inzake verzekeringen, kredieten en of spaarverzekeringen.

Om een afspraak te maken kan u  onderstaand formulier invullen waarna wij zo snel mogelijk terugkoppelen voor een definitieve tijd en plaats. U kan een afspraak natuurlijk ook telefonisch vastleggen via 09 369 10 69.

Een afspraak maken

Uw naam en voornaam
Verplicht in te vullen

Bent u reeds klant ?
Verplicht in te vullen

Uw postcode
Verplicht in te vullen

Telefoon
Verplicht in te vullen

Email
Verplicht veld of fout adres.

Betreft
Invalid Input

Waar en wanneer wenst u ons te ontmoeten ?

Verplicht veld

Hoeveel is zes + 3 ?
Verplicht in te vullen

 

Wat doen we ?

Wij staan zes dagen op zeven klaar om u van dienst te zijn.

VERZEKERINGEN
Zakenkantoor De Vreese heeft als verzekeringsmakelaar voor iedereen de juiste verzekeringen op maat. Kom langs voor een vrijblijvend gesprek en wij helpen u graag verder.

AXA BANK
Al sedert 1920 behartigt Zakenkantoor De Vreese, als adviesbank, de geldzaken van duizenden, tevreden cliënten. Een totale bankservice staat garant voor aangepast en persoonlijk advies. Financiële verrichtingen en betalingsopdrachten worden bij ons op eenvoudig verzoek ingewilligd. Zakenkantoor De Vreese is uw ideale gesprekspartner aangaande alle mogelijke beleggingsfondsen, wereldwijd.

groep3

Contactgegevens

Zakenkantoor De Vreese BV
Massemsesteenweg 267
9230 Wetteren (Massemen)
FSMA nr 013113A – cB
Tel 09 369 10 69
info@de-vreese.be

brocomnl2

Openingsuren

maandag
09:00 - 12:00
16:00 - 18:00
dinsdag
09:00 - 12:00
16:00 - 18:00
woensdag
09:00 - 12:00
op afspraak
donderdag
09:00 - 12:00
16:00 - 18:00
vrijdag
09:00 - 12:00
16:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 12:00
GESLOTEN
zondag
GESLOTEN

Copyright © 2021 Zakenkantoor De Vreese. Alle rechten voorbehouden. Webconcept by Nextmove

Deze site gebruikt cookies en vergelijkbare technologiën.   Meer info.     Verdergaan

We maken bij het aanbieden van deze informatie en diensten gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat door uw browser op de harde schijf van uw computer wordt opgeslagen. Daarmee kan onder andere het gedrag van gebruikers op deze website anoniem worden geanalyseerd. U kan uw browser instellen om u te waarschuwen wanneer een cookie wordt aangemaakt of om de automatische aanmaak ervan te verhinderen. U kan het gebruik van cookies door deze website weigeren, maar dit kan wel de functionaliteit en het gebruiksgemak beperken.